Powered by Smartsupp

Valentín plný chutných prekvapení

Počet zobrazení: 3279

Náš tím opäť úspešne zvládol najrušnejší sviatok

„Kedysi sme oslavovali Valentína doma, pripravila som slávnostné niekoľkochodové menu, malý darček pre muža a on mi priniesol kvety,“ hovorí Jana Bednárová, majiteľka a kreatívna riaditeľka Chutných kytíc. „Teraz sa pripravujeme na Valentín už od decembra, aby všetko išlo počas najrušnejšieho týždňa a dňa v roku ako hodinky.“ A tento rok sa poctivé prípravy opäť vyplatili. Stovky darčekov od značky Chutné kytice dostali zákazníci vyhotovené presne podľa svojho želania a načas.

„V kvalite našich produktov a zákazníckeho servisu nerobíme kompromisy. S tým sú pochopiteľne spojené nemalé náklady, čo je zohľadnené v cene produktu,“ vysvetľuje majiteľ firmy a začínajúci podnikateľ roka 2015 podľa poradenskej spoločnosti EY Ľuboš Bednár.


Záujem už od januára

Objednávky na sviatok všetkých zamilovaných začínajú prichádzať už v polovici januára. Tempo sa postupne zrýchľuje a týždeň pred dňom D sa zvykne naplniť najobľúbenejší termín pre doručenie prekvapenia: 14.2. dopoludnia a tiež doručenie bonboniér po celom Slovensku. To znamená stop pre nové objednávky.

Všetky produkty sa začnú pripravovať čerstvé podvečer pred dňom dodania (bonboniéry pre Slovensko) alebo v deň dodania (osobné vyzdvihnutia a kuriér v Bratislave). Preto pri naplnení kapacít, ktoré sa vždy samozrejme maximálne posilňujú, kto nestihol objednať žiadané darčeky včas, dostane na výber z iných termínov. Postupne sa tak zapĺňa aj 14.2. popoludní a večer, 13.2. a potom 15.2.


Všetko premyslené do posledného detailu

„Našou stratégiou je radšej prijať o niečo menej objednávok a nechať si rezervu. Ak ide výroba podľa plánu, pripravíme vždy tie najobľúbenejšie produkty pre zákazníkov na rýchly nákup v obchode bez objednávky,“ zdôrazňuje Jana.

Rezervu treba ponechať aj pre kuriérov – pri odovzdávaní darčekov či na ceste niekedy môže dôjsť k zdržaniu, ktoré sa nedá vopred predvídať. Aj tento rok hrozilo, že bude snežiť, čo by výrazne skomplikovalo doručovanie. Ak kolabuje doprava v Bratislave, v jednom doručovacom intervale môže kuriér doručiť iba zlomok objednávok.

Takisto zladiť výrobu desiatok produktov tak, aby boli načas hotové pre kuriérov aj zákazníkov prichádzajúcich do obchodu a pritom sa všetko zmestilo do chladiacich priestorov je skutočne umenie. Aj zabezpečiť dostatok kvalitného čerstvého ovocia a extra posily vo výrobe, ktoré zvládnu prípravu precízne vyhotovených darčekov. Zákaznícky servis zase okrem obsluhovania zákazníkov v obchode, kde každých 5 minút prišiel niekto do predajne, prijal iba počas 14.2. stovky hovorov na Zákazníckej linke.


Niečo sme predsa len nestihli

Chutné kytice® však majú od roku 2012 dostatok skúseností, aby boli aj počas Valentína pre zákazníkov zárukou kvalitného produktu a servisu. Dlhoročnou statégiou je prinášať prémiové produkty za zodpovedajúcu cenu. Nepochybne aj vďaka tomu sú od vzniku lídrom na trhu.

A aj manželia Bednárovci a celý tím sú spokojní, že sa Valentín vydaril. Svoju večeru síce ani tento rok nestihli, ale práca 20-členného tímu prispela ku krásnemu sviatku viac ako tisícky ľudí. 

Pre tento blog neexistujú žiadne komentáre