Powered by Smartsupp

Aktuálne informácie

Počet zobrazení: 1459

Aj v týchto dňoch robíme maximum pre najvyššiu kvalitu produktov a servisu

Vážení zákazníci, radi by sme Vám poskytli niekoľko aktuálnych informácií.


Hygiena je prvoradá

V Chutných kyticiach pre nás vždy už od začiatku v roku 2012 bola najvyššia kvalita produktov a servisu, vrátane hygieny, na prvom mieste. Od zakúpenia surovín po odovzdanie produktu robíme vždy maximum pre to, aby nedošlo k žiadnemu znečisteniu ani nevhodnej manipulácii. Zamestnanci sú školení a dodržiavanie postupov a hygiena sú pravidelne interne kontrolované.

Pred dvoma týždňami sme do pravidelných školení zahrnuli aktuálne riziko nákazy koronavírusom. V praxi došlo k zmene v častejšej dezifekcii obchodných priestorov a tiež služobného vchodu, zároveň zamestnanci prácu aj osobnú hygienu vykonávajú s ohľadom na aktuálne prísnejšie odporúčania.

Našim cieľom je ochrániť v najvyššej možnej miere tak zákazníkov, ako aj zamestnancov. Z tohto dôvodu aktuálne môže dôjsť k obmedzeniam pri doručení na určité adresy, predovšetkým do zdravotníckych zariadení. Kuriér môže požiadať adresáta, aby prišiel prevziať zásielku ku vstupu do budovy, kým za bežných okolností doručujeme vždy až ku dverám ambulancie, či oddelenia.

Momentálne zároveň odporúčame zadávať objednávky prednostne on-line priamo v e-shope či telefonicky a e-mailom. 

Situáciu vrátane pokynov Regionálneho úradu verejného zdravotníctva neustále monitorujeme a sme pripravení prijímať s okamžitou platnosťou potrebné opatrenia.


Plány sa menia

Rozumieme tomu, že ak oslávenec zrušil oslavu, nepotrebujete si vyzdvihnúť objednanú kyticu.

Storno objednávky s osobným odberom a Kuriérom Chutné kytice je možné v zmysle Obchodných podmienok najneskôr 6 hodín pred začiatkom požadovaného intervalu dodania, resp. pri termínoch začínajúcich 8:00 až 10:00 je to do konca predchádzajúceho dňa.

Storno objednávky s dodaním službou Kuriér Slovensko je možné najneskôr do 14:00 dňa predchádzajúceho pred požadovaným dátumom dodania.

Po tomto čase je storno poplatok 50 % z hodnoty produktov, avšak vždy, a to platí aj v momentálnej situácii, sa usilujeme vyjsť zákazníkovi v ústrety. Ak je možné produkt alebo pripravené suroviny použiť inak bez vzniku straty či dodatočných nákladov, urobíme to a storno poplatok nepožadujeme.

Ak stornujete včas, alebo vám storno poplatok nemusíme účtovať, rýchlosť vrátanie už realizovanej úhrady závisí od spôsobu platby. Peniaze za objednávku zaplatenú bankovým prevodom vraciame okamžite. Refundácia na platobnú kartu závisí aj od banky a tej to trvá zväčša do 3 pracovných dní.

Ďakujeme za Vašu priazeň a takisto všetky vaše aktuálne nákupy, ktoré nám umožnia prinášať vaše obľúbené produkty a služby aj v budúcnosti v období, keď sa všetko vráti do normálneho stavu. Prajeme pevné zdravie a čo najmenej stresu.

Pre tento blog neexistujú žiadne komentáre