Powered by Smartsupp

Reklamačný poriadok

Reklamácie

Chutné kytice® pre vás pripravujeme s maximálnym dôrazom na kvalitu ovocia a výrobného postupu. Ak budete aj napriek tomu nespokojný s kvalitou nášho produktu alebo doručenia, môžete podať podnet alebo reklamáciu a v prípade objektívnych dôvodov vám radi poskytneme kompenzáciu.

Podnety a reklamácie prijímame

  • telefonicky v pracovné dni od 08:00 do 18:00, v sobotu od 8:00 do 16:00, v nedeľu a vo sviatky od 8:00 do 14:00 na Zákazníckej linke 0903 898 555, alebo 02/4319 1668, s výnimkou voľných dní 1.1., Veľkonočná nedeľa, Veľkonočný pondelok, 24.-26.12.
  • e-mailovým kontaktom na info@chutnekytice.sk
  • prostredníctvom kuriéra Chutné kytice®
  • v obchode počas otváracej doby

Tovar je možné reklamovať najneskôr do 2 hodín od doručenia, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných minimálne 3/4 objemu konzumovateľného tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava - výmena tovaru, vrátenie peňazí alebo kompenzácia.

Spôsob vrátenia tovaru

  • osobne
  • prostredníctvom kuriéra Chutné kytice®

Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie

  • pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime hneď v hotovosti
  • pri bezhotovostnej platbe vrátime peniaze do 5 dní dobropisom na účet kupujúceho