Zákaznícka linka

0903 898 555 02 4319 1668

Ako môžem objednať?

Ako môžem objednať Chutnú kyticu? 

Naše produkty môžete najlepšie objednať v e-shope vyplnením objednávky s možnosťou platby  priamo na stránke platobnou kartou, internet bankingom Tatra banky, Slovenskej sporiteľne, VÚB, bankovým prevodom, alebo v hotovosti pri prevzatí.

Ak vám viac vyhovuje telefonická objednávka, môžete svoju Chutnú kyticu a bonboniéru objednať aj cez telefón počas otváracích hodín na našej zákaznícke linke 0903 898 555 alebo 02/4319 1668. Platba je možná v hotovosti alebo vopred bankovým prevodom.

Ak chcete poslať darček, najjednoduchšie je objednať a priamo zaplatiť v e-shope, alebo v našom obchode v Bratislave na ulici Pri strelnici 1. Otvorené máme v pracovné dni v čase 8-18, v sobotu 8-16 a v nedeľu a cez sviatky 8-14.  Ak potrebujete, informujte sa na možnosť návštevy či prevzatia objednávky v našom obchode aj v inom presnom čase mimo otváracích hodín.

V akom predstihu je potrebné objednať chutnú kyticu?

Objednávky prijímame v priebehu dňa, najneskôr však do 16:00, ak majú byť vybavené ešte v ten istý deň a maximálne do 14:00 cez víkendy a sviatky. Doručenie v Bratislave je spravidla možné do niekoľko hodín od objednávky.

Odporúčame však objednať chutnú kyticu s predstihom, predovšetkým na obľúbené sviatky ako je Deň svätého Valentína, Deň matiek či Mikuláš, ale aj na víkendy a ak vopred plánujete, odporúčame objednať vo väčšom predstihu, ideálne niekoľkých dní. Vieme vám tak garantovať vyhotovenie v želanom čase. Takisto je zvyčajne vhodné objednávať v predstihu, ak si prajete vyhotovenie či doručenie objednávky hneď ráno či dopoludnia.

Je možné zmeniť alebo zrušiť zadanú objednávku?

Chcem urobiť zmenu v objednávke
Objednávku s doručením kuriérom Chutné kytice môžete zmeniť najneskôr 6 hodín pred dohodnutým časom doručenia alebo vyzdvihnutia v obchode cez zákaznícku linku alebo e-mailom. V prípade zmeny ceny kvôli zmene objednávky je tento rozdiel vzájomne vyrovnaný v hotovosti pri doručení Chutnej kytice alebo vopred bankovým prevodom ešte pred jej doručením. Objednávky s doručením so službou Kuriér - Slovensko je možné zmeniť najneskôr do 14:00 v deň predchádzajúci dňu doručenia.

Môžem zrušiť svoju objednávku?
Objednávka je záväzná, môžete ju však zrušiť bez storno poplatku najneskôr 6 hodín pred dohodnutým intervalom doručenia alebo vyzdvihnutia. V niektorých prípadoch je možné upustiť od storno poplatku v prípade, že produkt sa nám podarí predať inému zákazníkovi. Ak nastane takáto možnosť, budeme vás informovať. 

Pri zrušení objednávky menej ako 6 hodín pred dohodnutým časom doručenia, alebo vyzdvihnutia objednávky v obchode, alebo v prípade neprevzatia hotovej objednávky s platbou pri prevzatí si účtujeme storno poplatok vo výške 50% ceny za tovar bez DPH.

Objednávku môžete zrušiť  cez zákaznícku linku alebo e-mailom. Objednávky s doručením so službou Kuriér - Slovensko je možné zrušiť najneskôr do 14:00 v deň predchádzajúci dňu doručenia. Ak platba za kyticu či bonboniéru už bola medzitým realizovaná prostredníctvom internet bankingu alebo kreditnej karty, peniaze vám budú najneskôr do 3 pracovných dní refundované v plnej výške rovnakým platobným spôsobom, aký ste použili pri objednávke.